Merhaba kızlar 16,5 aylık oğlum var ama halen pütürlü yada katı bir şeyler yemiyor ya kusmaya çalışıyor yada ağzına çıkarıp oynuyor ve bazen de kusuyor 😔🥺 ne yapacağımı şaşırdım artık ⅚ dişi var ama halen makineden geçirip lapa şeklinde yiyor ilk bebeğim. Benim gibi aynı durumu yaşayan var mı bebeğiniz alıştı mı ? Yada nasıl alıştırdınız? Yardımcı olursanız sevinirim 🙏