asafbebekinannesi Banyonun değil de , Bayanın ne yaşadığını az çok tahmin edebiliyorum, iki çocuk annesiyim kızım 4 yaşında , oğlum 9 aylık henüz ,(yurt dışında yaşıyoruz ailem Türkiyede )eşim bu ara çok yoğun ve haftanın 6 günü çalışıyor sadece bir gün evde , diğer günler yalnızım bende desteksiz büyütüyorum anlayacağınız , oğlum şu an diş çıkarma döneminde ve uykusuzluğun dibine vurduk resmen ,öğle uykusu 0 ama yine de henüz “yapma etme “demesinden anlamayan bebeklere bagırılmasına karşıyım elbetteki bu günler geçecek , ama biz anne ve babalar olarak biraz daha sabırlı olmaya çalışmak zorundayız , ya benim kızım arada sesini yükselterek konuşur o anda bile kardeşinin korktuğunu görüyorum peki ben nasıl bu çocuğa bagırayım kızayım ya sizin aklınız alıyor mu !! Saçma olan şey ne biliyor musunuz sizin bir şeyleri ayırt edememeniz , kızmanın ne demek olduğunu bile bilmemeniz üzücü ve evet 5-6 aylık bebeğe bagırmak kızmak bana göre canice kimse kusura bakmasın bu benim düşüncem.