Destek al, terapiye git, sen kötü annesin vs diyecek olanlar yazmasın. Hiçbi şey buna bi bahane değil biliyorum ama hiçbi şeye yetişemiyorum tek çocukla tek başıma. Ek gıdaya başladı bi de uyumuyor ki işimi halledeyim uyanıkkende bagırıyor ilgili istiyor. Kendime mi yemek hazırlayım ona mı, dökülen yemekleri mi temizleyim, bulaşık, bitmeyen çamaşır, toZdan mikrop kapmasın diye ev süpürme, banyosunu yaptırma, vs hiçbi şey yetişmiyor. Hava alsın diye dışarı çıkarsam yemeğini zor yetiştiriyorum uykusu geliyor bu seferde uyumuyır. Gün yetmiyor. Eşim esnaf 11 de eve geliyor tüm gün yalnızım tahammülüm kalmayınca bağırıyorum benim gibi olan varmı merak ediyorum acayip vicdan azabı çekiyorum