Kartanesi26_ hemshireanne evet malesef en yapıcam şaşırdım ne kadar zor yaşayan bilir ya açlıktan da hiç ağlamaz gezer durur saatlerce
alparslanmomms Kartanesi26_ sadece geceleri alerji maması veriyorduk. O da çok kötü bi tat. Vanilya şurubu ile tatlandırıyorum uykuda içiyo . Uyanınca öğürüyor. Bi alerji sürecimiz olmuştu o yüzden alerji maması bu arada
ebrusafura Kartanesi26_ kaç aylıkki doktorum bana 1 yaşından sonra doymaz sadece hastalıktan korur dedi
Kartanesi26_ hemshireanne tabiki şükrediyorum benim zorlandığım nokta ek gıda yemesi ikisi çok farklı şeyler .
hemshireanne Kartanesi26_ kötü anlamda yazmamıştım en azında süt içiyor diğe kendinizi üzmeyin ablamında yazmıştım. Bazı bebekler tam aç oturuyorlar öyle çok zor bişey
Kartanesi26_ hemshireanne kötü algılamadım zaten süt içmesi bi nimet benim için şu an benim zorluğum ek gıda olduğu için insan kendini en kötü sanıyor tabi daha zor durumda olanlar var Allah yardımcı olsun 🌸