Kartanesi26_ benim sütüm bayağı azaldı günde iki defa veriyorum 15 gündür. 200 er ml . Bi ikindi bir de gece uyumadan önce . Artık o kadar bile olmuyo sütüm . 1 öğün süt bi öğün mama veriyorum . Mamaya bugün başladım . Ben de sizin gibi anne sütü ağırlıklı veriyordum önceden. Sütüm tok tuttuğu için ek gıdadan uzak duruyordu şimdi biraz daha iyi