nededinsen_ bende senin gibiydim düşünmekten 17 kilo verdim rahim kanserine yakalandim doktor kızdı bana kadın dogumcum sağolsun bir abla gibiydi sağlım baktım elimden gidiyor 62 gün regl oldum siz düşünün sonra baktım küçük çocuğum var bana muhtaç çok afedersin kimsenin setinde değil yaşanan şeyler benim zoruma gidiyor baktım kim bana nasıl geliyosa öyle gittim bana bir diyolarsa ben on misli cevap verdim şimdi kafam rahat çünkü sağlım elimden gidiyodu dediğim gibi herkesin zihni bir değil ben kafada bitirdim sadece şuan düşündüğüm önce ben sonrası sonra 3 günlük dünya kendinden başkasını seni düşünmez üzme dicem üzme demekle geçmiyor lakin düşünmemeye çalış umursama konusanla konuşurum konuşmayanla hiç konuşmam benim hayat felsefem bu önce kendin ol kendine iyi gel sonra baskalrina kalırsa ol iyi günler ki bunu diyorum ki ben yapsaydım ben yapardim duvara söylesem dile gelir insfa gelirdi eşeğin sırtına yüklesem goturemezdi benim cektiklerimi o yüzden hayat kısa kendinizi uzup bana bunu neden yaptılar demeyin insan oğlu çiğ süt emmiş derler bir laf varya bir insanı 40 gün taşı bir gün indir taşımadi derler diye bundan pay bicin kızlarım hayat üzülmek için kısa tabiki uzulucez aglicaz bunlarda doğa gereği insana verilmiş birşey ama kendinizi yıpratacak kadar değerli görmeyin kimseyi