nededinsen_ dediklerini uzun yıllar yaşadım. Şimdi karşılığı panik atak olarak geldi önüme. Hastaneden daha yeni geldim, sürekli kalp krizi geçirdiğimi sanıyordum ama değilmiş. Kısacası kimseye bir şey olmuyor, olan sana oluyor. Keşke daha önce destek alabilseydim iş bu raddeye gelmezdi.