mbabygirlm Benim büyük kızımda 1,5 ay sonra 3 yaşına girecek. Hemen hemen şartlarımız aynı sayılır. İnanın bende zorlanıyorum bende bocaladım. İki çocuğu olupta ilkine aynı ilgiyi devam ettirebilen yoktur. Hele ki sizin bizim gibi yalnız başına büyütebilen biri ise. Benimde desteğim yok kayınvalidem arada gelir 1 saat büyük kızımla oynar gider. Ben ona bırakmam mesela gezme için. Yani ben gezmeye gidebiliyorsam kızımda gelebilir. Bakın bugün babannesi ile gitti ama kendi istediği için. Ve asla kalmalı bırakmıyorum oynayıp geliyor, 2 saati de geçmiyor bu gitmeler.
Benim kızım dün diğerini uyuturken çişim geldi dedi, bende gidip yap gel annecim dedim. Geldikten sonra ağlamaya başladı, ben abla olmak istemiyorum ben daha küçüğüm diye. Ben hüngür hüngür ağladım. Hala hazmedemiyorum o cümleyi . İnanın ikinci çocuktan çok ilkine yetememek zor geliyor insana. Bunları yaşayan tek siz değilsiniz. Ama siz de farkettiğim bir şey var siz çok fazla beklentiye gidiyorsunuz büyük kızınızla ilgili. Sürekli şikayet ediyorsunuz sğrekli sorunlu gibi görüyorsunuz. Oysaki tek yapmanız gereken onun hala küçük olduğunu kabullenmek. Mümkün olduğu kadar sabır gösterip her fırsatta ilgilenmeye çalışmak.