Ben 3.sınıfa gidiyorum ,evdeyim sabah uyandığımda aferdersiniz ama altımı ıslatmışım ,rahatsızlığım vardı tutamıyordum geceleri,annem bana çok kızıyordu bende o gün banyo yapmadan okula gittim annemden gizli o gün görmedi direk çıktım evden herneyse ders işlerken erkek öğretmeniz burası çok pis kokuyor demişti ,biri altına mı işedi dedi sonra öğretmenin yanına sırayla ödev gösteriyorduk sıra bana geldi ve herkesin için de yüzünü iğreniyormuş gibi yaptı ve sınıf başkanına seslendi gel bunu tuvalete götür elini yüzünü yıkasın demişti , o kadar utanmıştım ki anlatamam