Balbulutu 2. Siniftan 5. Sinifa kadar ogretmenimiz Enise Akgun diye biriydi , asiri ayrimcilik yapan biriydi , cetvelle elimize vururdu , sinifa girdginda sigara kokardi , ozamanlar ogretmenler odasinda sigara iciliyordu , kapali insanlarin dusmaniydi , bide ona yalakalik yapan esra diye bir ogrenci vardi annesi sinif annesiydi . Ogretmenler gununde para toplatip bilezik alirdi kadina , o kadar sinir oluyordum ki , bizim durumuz vardi sukur ama olmayanda coktu . Bide ne alaka bilezik . Sonralari bilezikten falan nefret eder olmustum , evlendiktne sonra bile takamiyordum sonra astim tabi 😂
Lise son siniftayim arkadasim perde asti benim sirama ayakkabilariyla basarak tam indigi sirada tarih ogretmenimi iceri girdi oturun dedi , tabi ben oturamiyorum siram pis , islak mendil bekliyorum arkadastan . Bana otursana dedi , hocam siram pis mendil bekliyorum dedim , bana dogru yurumeye basladi koca kiciyla , sana otur diyorum dedi hocam oturcam sileyim dedim , dememle yuzume bir tokat atti ki , ben dahil butun sinif şok oldu . Siniftan oyle bir ciktim ki koridorda bagira bagira mudurun odasina . Annemi babami arayin diye tabi aramadilar beni sakinlestirmeye calisiyirlar. Sonra sinifa girdim cantami aldim siz goreceksini diyip eve geldim , anlattim olanlari yengemle amcam geldi agliyordum . Hemen hepsiyle okula gittik . Annemle yngem nasil konusuyor mudurle. Milli egitim muduru yengemin arkadasiydi sikayet ettik . Uyari aldi . Gerekceside kocasiyla soruari varmis . Sinra bana coksevdigim 2 ogretmenim tavir aldi . Biri matematik biri biyoloji ogretmenim di . Onlarin bu tavirlari beni cok uzmustu . Tarih notum 1 olmustu ilk defa 😂 o gunde sonra tRih sevemez okdum