beril12345 ben şu an süt iznindeyim. yarım gün çalışıyorum. sabah evden çıkarken buzluktan tavuk/et çıkartırım gelince onunla yemek yaparım. tavuğu aldığımda eve getirince keserim porsiyonlara ayırırım. bu bana kolaylık oluyor.
buzluğumda haşlanmış nohut,köfte,sarma,hamburger köftesi vs hep bulundururum onları da hafta sonu hazırlıyorum. mesela bu gün işim vardı eve 3 gibi geldim buzluktan kemikli kuzu eti çıkardım yarım saatte kaynadı içine nohut patates ve küçük soğanlardan koyup tekrar yarım saat kaynattım arada pilav yaptım turşu ile çok güzel gitti😋