Deletedmom_789 Ay bende zayıfladıkça zatıflıyorum zaten doğum kilosunu 1 haftada vermiştim bebeğim de hiç durmuyor kilo veriyorum iyice
Niss1 Femme1 evde koyacak yerim olsa bir saniye durmam alırım cidden aşırı etkisi var eliptik bisikletin en kötü spora yazılmayı düşünüyorum artık
gizemtemel Niss1 trendyol uzerinden bakabilirsin araştırma yapabilirsin bende arastirdim bikac fenomen paylasimini
kbra0621 Ben hamileyken sadece 4 kilo almıştım ama emzirme döneminde çok kilo aldım ya sürekli acıkıyorum nasıl olacak bu iş emzirmeyi kesince gidiyor mu kilolar
accountant Niss1 17 kilo almıştım hamilelikte bebeğim 6 aylık olacak 3 kilo kaldı özel bir çaba sarf etmedim bebeğim çok huysuz aç kaldım susuz kaldım bir lokma ekmek yiyemedim gitti 😂 şimdi yeni bir bromalin sipariş ettim ödem attırıyormuş bakalım inş işe yarar
LinaElzem Niss1 çocuğunuz kaç aylık. Benim önceki doğumumda kilom kalmıştı geçen sene bu ay 73 kiloydum mart ayında 66 kiloya düşmüştüm asıl kiloyu ramazanda vermiştim beslenmeme çok dikkat ettim yeşil çay içtim. Çok öncesinde momordica detoks içeceği tüketip 3-4 kilo öyle vermiştim. Sizde belki ramazan gelince kilo verirsiniz. Ben şuan 17 gün önce yine doğum yaptım 80’le girdim 71 kiloyum şuan hedefim 66 altına inmek inşAllah.
Niss1 LinaElzem çocuğum 2 yaşında ama 2 yıldır kilo vermek için çabalıyorum baya istediğim kiloya düşmüştüm tekrar aldım
LinaElzem Niss1 merak etmeyin yine verirsiniz. Akşamları yoğurt veya activia yoğurt içine bir tatlı kaşığı kadar keten tohumu koyup tüketin bağırsakları zamanla güzel çalıştıracak o da işe yarıyor.
LinaElzem Niss1 detoks içeceğiydi aşırı ödemim vardı bacaklarım şişiyordu her gün ayak ağrısı çekiyordum Allah var iyi geldi. İçtiğimde kızım 1 yaşına yaklaşmıştı öncesinde korktum küçük diye. Görümcem de şuan hindiba kahvesi içiyor baya verdi ama ben hiç içmedim.
bloommom Niss1 doğum yapalı neredeyse 15 ay oldu daha yeni 1 aydır diyete girdim 72.300 kg ile 24 gün normal diyet yaptım 4 kilo gitti son 4 gündür Ketojenik diyet yapıyorum 1100 gram vermişim ramazan başlayana kadar devam etmeyi düşünüyorum hedef 60 kilo
eliffmasal Doğum yapalı 3.5 ay gibi bir süre oldu. 55 ile hamile kalıp 75 ile doğum yaptım şuan 60-61 kiloyum. Detox bitki çayları zararlı geldi emziriyorum diye ben de sabahları limonlu su içiyorum süt yapıcı sağlıklı besinler tüketiyorum aç bırakmamaya çalışıyorum ara öğün de yapıyorum o yüzden. Şimdi Leslie ye başlayacağım ve emziren anne online diyet programına katılıcağım yavaş yavaş vereceğim böyle
semaw 45 kilo ile hamile kaldım 13 kilo aldım, bebeğim 51 günlük ve güncel kilom 48 ama bana bu yetmiyor spora başlamak için can atıyorum çünkü şu an vücudum sıkı değil. Bebişim biraz dünyaya alışsın annesi spor yapacak inşallah
mervemehmet00 Acil kilo vermem lazım 110 lardayım zaten 98 kiloyla hamile kaldım napacağım hiç bilmiyorum emiyor oğlum bi yandan
mamacitaa_ Niss1 kahve çay filan bunlar mucizevi bir iksir değil. Bogazi tutmadiktan sonra asla gitmiyor bu kilolar 🙂↔️ ekmek, abur cubur paketli gıdalar, ve akşam yemelerini kesip az da hareket vs eklenirse tamamdır 👌🏻
pink9 Kızlar Bn de gıttıkce zayıflıyorum erıdım bıttım her tarttıya çıktığımda vermış oluyorum ıstahım da açık emzırmek kalori mı yakıyor acaba boyum 1.63 gebelık oncesı 49 dum 64 ıle doğuma gırdım 57 günlük bebegım 54 kılo olmuşum ve sanırım hala da verecegım sanırım eskı kılomun da altına ınmekten korkuyorum kılo verme böyle devam edecek mı kılo verdıkce gucsüzleşiyorum ne güzel gebelıkte kılo aldım dıye sevındım erıyorum ama