Niss1 ben 1.78 boy 70 le hamile kaldım sezeryan doğum yaptım, doğum yaptığımda 100 kiloydum önce ödemi attım şişliğim indi felan şuanda 87 kiloyum kızlar zöhre ana bromelain şurubu denedim bir ay ve Sofradan aç kalkıyorum abur çubuğu bitirdim akşam 6 dan sonra çay içiyorsam yanında bişey yemiyorum kendime yasakladım çoğu şeyi porsiyonlarımı küçültürüm gerçekten çok işe yarıyor Birazda hareket yapın hiç olmadı markete yürüyün ama belli temponuz olsun yavaş yavaş yüürümeyin gerçekten işe yarıyor Şuan mutlu olmaya başladım vermeye başladıkça yoksa bende çok mutsuzdum şiştim heryerim pörtlüyordu pantolon kıyafetlerde