simseklivekalpli 1 sene çok yoğun atak geçirdim bi kalp doktoru benim psikolojik olmadığımı kalp hastası olğumu söyledi ve benim hayatım bitti Kapı Kapı doktor gezdim diğer doktorlar da birleyim olmadığını psikolojik olduğunu söyledi çok zor zamanlar yaşadım o yüzden psikiyatriye yöneltmedim tam