ahlashilal Minikkoalam0404 ilk sıra en iyisidir çok şanslısınız gün çok mantıklı hem vermek zorundasın böylece birikim kesin oluyo
Minikkoalam0404 ahlashilal aa teşekkür ederim bende sonradan öyle düşündüm zaten ihtiyacım da vardı iyi oldu🥹
accountant Minikkoalam0404 bence güzel ama ben son almayı tercih ediyorum ilk baş alıp sonra vermek insana koyuyor ama en son olunca sanki hediye gelmiş gibi oluyor 😂
Minikkoalam0404 coldplayy aa evet mantıklı 🙏 bir gireceğim günle altın borcumuz var onu kapatacağız inşallah