Niyesordunbucevabi Minikkoalam0404 geçen yıllarda giriyordu eşim toplu para geçiyor eline insanın çok iyi oluyordu bizim için
dmrcesra Minikkoalam0404 altına filan girmezsen bu zamanda mantıklı para değeri aynı oluyor al gülüm ver gülüm gibi ben severim gün işlerini 🤣
Minikkoalam0404 Niyesordunbucevabi bugünde bereketli bir gün sanırım ayrı ayrı iki arkadaş ayrı grup gün yapacaklarmış bana da yazdılar bende katıldım umarım zorlanmayız öderken🥹😀
dmrcesra Minikkoalam0404 kötü denk gelmiş altın sen onlara verene kadar nerelere çıkar şimdiden ihtiyacın yoksa al kenara at derim biriktir en azından verirken zorlanmaz kar edersin para olarak yada şuan sana gelenleri bozma biriktir direk sırasıyla götür 🤣 altın sıkıntılı bu devirde Allah yardımcın olsun
2_oglanannesi Minikkoalam0404 gelen altınları hemen bozdurmayacaksanız zarar etmezsiniz. Altınları tümletin bilezik veya tam yapın evdeki altını götürmeyin. Girmişsiniz bari değsin. Aman inanın ödeniyor ona göre harcar bi şekilde ödersini. Ben gün kadınıyım😅 gün olmasa bile alıp koymaya çalışırım
ahlashilal Minikkoalam0404 ilk sıra en iyisidir çok şanslısınız gün çok mantıklı hem vermek zorundasın böylece birikim kesin oluyo
Minikkoalam0404 dmrcesra ya açıkçası bana iyi oldu gibi bir yandan eşimin kardeşinin bebeği olacak 2 küçük altın borcumuz var onu götürürüm dedim
dmrcesra Minikkoalam0404 onu zamlanmadan çıkar aradan gerisini sakla dursun ihtiyaç olunca hem güne hemde bütçeye katkı olur zorlanırsan eşinde belki tepki gösterir boşuna kaş yaparken göz çıkmasın
Minikkoalam0404 accountant evet tl daha da değer kaybedecek birisi ayda 2 çeyrek gram diğeri ayda 1 yarım gram sanırım aylık 1 grama denk geliyoe toplam 😀
Minikkoalam0404 dmrcesra evet ya öyle yapacağım ama aslında baktığında enflasyon artarsa borcunu kapamak için önde çıkmak diye 🤣 kendimi avuturken ben😀
accountant Minikkoalam0404 bence güzel ama ben son almayı tercih ediyorum ilk baş alıp sonra vermek insana koyuyor ama en son olunca sanki hediye gelmiş gibi oluyor 😂
Minikkoalam0404 2_oglanannesi evet ya mantıklı bakalım zaten toplamda 1 gram ediyor hesaba vurunca 🥹🙏
Minikkoalam0404 cokbilmismom evet ya şu anda çalışmıyorum çalışsam vallahi gram düşünmem aman enkötü geleni götürcez🤣
Asyaveannesi04 Minikkoalam0404 Biz çeyrek girdik ayy Allah nerden girdik şimdi herkes pişman 😂 11 kişiyiz ilk aldığımızda 7 bindi şimdi 12 bin daha 5 kişi var bitmesine 🥲 gerçi ben üzerini tamamlayıp bilezik aldım zararım yok karım var ama işte
Minikkoalam0404 Asyaveannesi04 eyvah eyvah ara da ki fark baya artmış bizimde biri aralığa biri ağustosa kadar sürecek Allahtan😀🙏
coldplayy Minikkoalam0404 Altınsa mantıklı, tl ise mantıksız. İlk almak mantıksız, son almak mantıklı. İlk alıyorsanız mutlaka bileziğe dönüştürün alır almaz, ya da yurt dışı turu alın. Yoksa aldıklarınızı götürürsünüz bir anlamı olmaz.
Minikkoalam0404 coldplayy aa evet mantıklı 🙏 bir gireceğim günle altın borcumuz var onu kapatacağız inşallah