poyrazmom2604 Havuç rende, ince ince doğranmış kapya biber ve yeşil biberi soteliyorum, üstüne tavuk suyu veya kemik suyu ve biraz pirinç, pirinci yumuşayınca un - yumurta sarısı - yarım limon ile terbiye ekliyorum, çok değişik değil ama oğlumun en sevdiği çorba 😅 Bir de balık yemiyor oğlum sadece çorba şeklinde yiyor, sarımsağı ezip soteliyorum, üstüne buharda pişirip didiklediğim balıkları ekliyorum (genelde somon) bir iki kez çevirip su ekliyorum, un ve limon ile terbiye yapıyorum yine. Aklıma ikisi geldi en sık yaptıklarım.