carpediem___ lütfen kusura bakmayın ben mesajınızı çok geç gördüm , bildirimler kapalı çünkü🙏 ben sadece baş ağrısı için kullanıyodum ve beni o ilaç kötü etkilediği için bıraktım ama sizin yaşadığınız durumu yaşamadım ben. Bu ilaç antidepresan grubuna giriyo mu onu bilmiyorum ama antidepresan ilaçlarını kullanırken doktor söylemeden bırakmamak gerekiyor , sizin yaşadığınız durumlar yaşanıyor çünkü. Dediğim gibi ben yaşamadım bu durumu. Baş ağrım oluncada mecbur çektim , uyuşukluk olmasındansa çekerim dedim :)