Her bebek düşebilir herşey kontrolümüz altında değil
Bence gidin acile korkutmak istemem ama arkadaşımın bebişi parkta kafasını çarptı ağladı oynamaya devam ettik akşam hastanelik oldular kafatası çatlamış
Düşmenin şiddeti önemli siz daha iyi bilirsiniz tabi içiniz rahat etmezse götürün