Aslında tamamen size kalmış. Ben hiç götürmedim ama götürmeyin birşey olmaz da demem. Düşüş hızı felan hepsini düşünüp hareket etmeniz lazım. Doktorlar da kimi acilde gözlem altında tutuyor müdahale etmiyor kimi tomografi röntgen çekiyor. Götürmeyecekseniz de 2-3 saat uyutmayın fışkırır tarzda kusması bilinç kaybı vs olursa hemen götürün gece de uyku sırasında bi kaç kere uyandırıp kontrol edin