anneyimokk gündüz uykuları hep kucakta bırakınca ağlıyor 2 saat 1 saat felan uyuyor kucakta. Gece uykusu da zor düzen oturtamadık bazen 4 saat bazen 2 saat aralıklarla tabi . Bebeğim kolik olduğu için diye düşünüyorum. Her şey biraz daha zor oluyor Malesef