Deletedmom_789 benim kızım da 2310 doğdu 5. Ayında 6850 gramdı boyu da 63 cm doktorumuz daha karnımdayken bu çocuk minyon olacak demişti şimdide herkes küçük diyor ama aldırış etmiyorum sadece emziriyorum doktor gelişimi iyi mama verme diyor boşver kim ne derse desin sağlıkmı mı sağlıklı önemli olan o