Şuan 3 ay 22 günlük. 3 aylıkken doktora gittiğimizde 5 kilo geldi boyu 59 cm di baş çevresi 38 cm di. Doktor minyon olacak dedi. Kilosu boyuna göre normal dedi. Ama annem vs hep bu çocuk zayıf mama ver vs diyip duruyor. Doktorumuz mama önermedi diyorum. Yeterli buldu bıyunu kilosunu minyon olacakmış diyorum hayır zatıf mama ver diyor moralim bozuluyo doğum kilosu 2830 gr dı 30 gr vermişti sonradan bebeğim kız