yenianneoldumm Bizde sürmedik aynı şekilde şampuanıyla köpürtülmüş suya koyun 1 hafta boyunca bizm için en güzel dezenfektandır de işti ve 1 hafta boyunca bardak koyduk sonra normale döndük bazen kremler vs iyileşmeyi geciktirebiliyormuş bebeklerinde hücreleri hızlı yenileniyor bu yüzden bence vermeye gerek duymuyorlar aksi bir durum yoksa