ilknurerogluzun bizimkide kesinlikle yağ, krem yok kuru kalıcak kendi çişi iyi edicek karton bardak koyun 24 saat sonra sabunlu suyla yıkayın hergün tekrar edin dedi ama bakıyorum herkese antibiyotikli krem vs verilmiş bende mikrop kapar diye ve kuru kaldıkca kabuk bağlar diye tedirginim