sudeaktan Nikita Teşekkür ederim sağolun . Bugün tekrar gittim doktora çözümü yokmuş ilaç da piyasadan kalkmış direkt uyutarak kürtaj yapacağız dediler
saskinanne00 sudeaktan bende de kan pıhtısı kalmıştı bir ay sonra bir ilaç verdi o pıhtılar ilacı içince döküldü sizde pıhtı değil parça kalmış o zaman. Pıhtılar ilaçla gidiyor
sudeaktan saskinanne00 ilaç yasaklanmış 6-7 ay önce artık üretilmiyormuş o yüzden direkt kürtaj olacak. Şansıma :(
sudeaktan sudeaktan kızlar bir sorum daha olacak bu doktor ihmali mi yoksa kendiliğinden olan bir durum mu?
Birminikaslan sudeaktan benimde ilk doğumumda olmuştu normal doğu sırasında plasenta parçası kalmış iyi temizlememis ebe. Doktorda aynısını demişti ya kendi düşecek ha kazıyacağız diye de Allahtan kendi kendine düştü benimki