sudeaktan geçmiş olsun canım ben sezeryan doğum yapmıştım, şöyle normal doğumda bebek kanala sıkışmıştı karnıma falan çok bastırmışlardı doğsun diye öyle olunca plasentam ayrılmış acil sezeryan oldum, ben de 5. gün kontrole çağırdı gittiğimde içerde plesenta parçaları kalmış demişti doktorum 10. Gün tekrar çağırdı o zamana kadar da bir ilaç vermişti parçalar düşsün diye, düşmemişti kürtaj yapacaktı uyutarak, sonra doktorumun izinde olmasından kaynaklı bir türlü denk gelmedi başka doktor da yapmak istemedi 40 ım çıkana kadar bekledim bu arada bir kaç büyük pıhtı düştü, 40. kontrolünde temizlendiğini söylediler bana öyle kurtuldum, rahimde yapışıklık yapabiliyormuş böyle parçalar canım inşallah hemen düşer düşmezse de temizlerler kurtulursun inşallah, uzun oldu kusura bakma🌸