onurmooms büyük oğlumda menenjit aşısı sonrası süreç hep çok ağır ve zor geçti. hatta 15 aylıkta olması gereken dozu korkumdan vurdurtmadım,atladım.3 gün huyu suyu değişirdi uyumazdı,ağlardı. şimdi küçük oğlumda aynı şeyleri yaşıyorum😐 5 aylık ve daha bugun menenjit aşısı oldu. güleç bebeğim gitti,yerine sürekli ağlayan,kucak delisi,mızmız bi bebek geldi 😐 inşallah kısa sürer.pişman değilim,sağlığı için katlanıyorum.