Merhabalar oğlum 14 aylık. Doktorumuza takvim oluşturduk menenjit aşısını başlayacağız. Ancak hiç önermeyen belli bir kesim var. Bir de çok ağır geçti pişman oldum diyenler var. Çok korkuyorum. Sizler nasıl geçirdiniz yarın aşı günü öneriniz var mı aşı sonrası için?