yasemin0000 elfefe aynen çalışma politikaları aynı. Biz de kasımda peşinat verdik nisanda paramızı alıp araba alacağız
Sarecem elfefe Evet üç aşağı beş yukarı ödemeler aynı, bizde iki ay önce hepsine sorduk tek tek en son fuzuleve karar verdik bu ay ilk taksidimizi ödedik peşinatsız çekilişsiz olan modele girdik Allah izin verirse Ekim ayında alacağız.
Sarecem elfefe siz sanırım yüksek rakama girdiğiniz için öyle biz 500 bine girdik aylık ödememiz 20 bin
Sarecem elfefe verilecek paranın daha aşağısına bir araba aldığızda kalan miktar taksitlerinizden eksiktiliyor yani borcu daha çabuk bitirmiş oluyorsunuz daha yüksek miktarda alabilirsiniz elinde altını vs. olan zaten bu şekilde yapıyor arabanızı alacağınız zaman bozdurup o miktarda araba almak çok daha mantıklı oluyor.
myarenb alpmila 350 bin tllik girdim ben, üstünü kendimiz tamamladık. 5. ayda aldık ve peşinat vermemiştik
myarenb elfefe teşekkür ederim sağolun 🌸 ben 350 bin tllik girdim üstünü kendimiz tamamladık. peşinat vermedim. ayda 25 bin 14 ay ödeme şeklinde planlandı. 25 binde organizasyon ücreti olarak aldılar. ayda teslim almış oldum.
elfefe Ayh kızlar peki ev alan var mı şuan araba yerine eve mi girsem diyorum ama alma süresini çok uzatırlar mı ki.. yani 2500e girecem eve ortalama 800 bine yakınını çıkarırım gibi altınlarla falan peşinat versem evi hemen alamam mı ki