@“destny”#
nededinsen_ kızım 1.5 yaşında lavaboya zor giriyorum, bırakıp bir yere asla gidemiyorum, kalabalık ortamlarda tepemden hiç inmiyor aynı şekilde misafir gelince asla benden gitmiyor ve sürekli kucağımda babasına bile işten gelince o an gider en fazla yarım saat bazen o kadar bile durmuyor doğduğundan beri hep aynı durum bazen isyan ediyorum inanın sizinki mi iyi benimki mi bilemedim ama sizi hiç aramıyor olması bağ ile bağdaştırmayın bence 🌸