Bizde 7 kasım dogumluyuz.Maşallah kıloda cok ııyı gıdıyoz.Bazen bos yere aglıyor atak haftası sanırım dogdugun berı cok huysuz ama su sıra duzelıyor gbı .Ellerı hep agzında salyalı oyuncakları tutuyor agzına goturuyor hep ılgı kucak ıstıyor yere bıraktınmı aglıyor kucagıma alsam cok yorgunum hep kucakta diye.Uykuya dalma sıralarında cok huysuz.Gece uykusu ıyı sayılırda gunduz hoc yatmıyor.Yatsada hemen kalkıyor .Ha borde cenemiz acıldı cıglıkları basıyor 🤣Bizde şimdilik durumlar böyle