8 kasım doğumluyuz. Duş almaya çıplak olmaya bayılıyoruz. Sag tarafına dönüyordu ama yuz üstüne gelemiyordu. Birwz once videosunu yakaladım ilk yüz üstü dönüşü gerçekleşti cok şükür 😊 ek gidaya başladım patates püresi havuc ve bezelye yedi. Bunun dışında sadece mama ile besleniyordu 1 aydır. Doyamadığı icin gece kasik mamasina geçtik. 4. Ay aşısı sonrasi cok agladi normalde gece yatar sabaha kalkmazdi ama gece iki kez mama saatinde kalkıp yitio yatıyor. Sabah 7 bucuk ayaktayiz. Gunduz uykusu icin en fazla 1 bucuk saat ayakta kalabiliyor huysuzlandigi an uyutuyorum. Bazen yarim saat uyuyir bazen 4 saat aralıksız keyfine gore takılıyo. Oyle oyun halisi çıngıraklı topu seviyoruz. Oturmak istiyor asla yaymak kucakta gezmek istemiyo oturunca ve ciolak olunca susuyor. 3 saatte bir besleniyoruz . Böyle 🤗