gamzdmrc maris rotamızağlamadanuyku diye bi sayfa var kadın çok anlayışlı ve destek oluyo her aşamada sadece para ile yapılacak gibi değil terapist gibi :)
gamzdmrc dogakusumx yenidoğan döneminde kolik bi bebekti ve gece uykusu nerdeyse sıfırdı. Sonrasında memeyle uyutmaya alıştırdım çünkü başka bi yöntem bilmiyodum. Bu düzen uzun süre böyle gidince bence sirkadiyen düzeni ters oluştu. Düzeltmeye çalışıyorum ama genel olarak atak, diş vs gibi dönemler nedeniyle uyumadığını düşünüyorum. Çünkü bazı geceler tek seferde 6 saat uyuyo. Uyumamasının mutlaka bi sebebi oluyo. Mesela şu an alkış yapmayı koltuktan tutunup ayağa kalkmayı öğrendi ve gece kalkıp bunu tekrar ediyo bu da uyandırıyo doğal olarak
gamzdmrc Aslında uyku bebekten bebeğe değişkenlik gösteren bi durum ve kendi içinde çok dinamik, bi gece çok güzel artık uyuyacak derken sonraki 2-3 gece hiç uyumuyo. Ama genel olarak memede uyumaması kendime vakit ayırabilmem çok güzel ve dinlendirici oluyo
dogakusumx gamzdmrc benim kızda yaklaşık bir aydır sık kalkıyor uyku eğitimi düğünüyorum da memede uyuyor benimkide. Ama kendi beşiğinde uyuyor ve saatlerimiz düzenli belki kolay olur adapte olması