dondurmamkaymak bizim problemimiz hem emerken sallanmak hem ebeveyn yatağında emerek uyumaktı. Ve saatlerimiz kötüydü. Geç yatıp öğlene kadar uyuyoduk. Öncelik uyku saatlerini düzenlemek oldu erken kalkıp gün içinde uyku saatlerini düzene koyduk. Sonra emerek uyumayı azalttık. Ardından kendi yatağında/beşiğinde yatırmayı sağladık. Sonra sallamayı azalttık bitirdik şimdi beşiğinde kendi kendine hiç bi destek olmadan uyutma aşamasındayız. Bu süreçte rsv, diş çıkarma, yeni beceriler gibi dönemleri atlattık süreç uzadı mecburen ama şu an güzel gidiyo. Emmeden uyuyo benden ayrı uyuyo en güzeli 1,5 saat uyuyo bende dinlenebiliyorum. Önyargıyla başladığım eğitimi şimdi herkese öneriyorum.