Dnz355 Hanimlar zorlanirsak tutmayız sonradan kazasını yaparız sütümüzden ve çocuğunuzdan çalmamalıyız ben çok istiyorum tutmak ama olmaz gibi hem.anneler olarak bizde çok zorlaniriz kazasını yapmak gibi bi kolaylık varken zorlastirmayalim🥰🥰
Derin2108 Dgndrmz Benim de 6 ay 22 günlük zaten çok meme düşkünü bir bebek değildi meme mama gidiyorduk süt artırmak için her yolu denedim ama artmadı ek gıdaya geçince 2 kez emiyordu veya 3 kez 4 gündür itiyor be yaptıysam emmedi psikolojim bozuldu bende tutarım emmeyi bıraktı gibi birşey
Dgndrmz Derin2108 aynen canım tutarsın. Insallah bebegın memeye gerı donus yapar gunde bı defa bıle alsa kardır
Ayseciginannesi Merve0803 benim kadar sutu cok olan biri, gece uykuda taa karnima kadar akardi gogus pedinden , ramazanda turtum oruc kizim 5 aylikti, gunduz emiodu ama iftara yakin artik sutum kalmiodu acliktan agliodu, ek olarak mama veriodum o zmanda
Fkiklim Ayseciginannesi benım öyle cok du ama yemeyin ce olmuyo kızım 8 aylık olucak bakalım benım nasıl olucak 🤷🏻♀️ ek goda alır gündüz artık
Calipso Dnz355 oğlum 1 yaşında halen emiyor bir öğün aksatsam sütüm az geliyor ve bu hep böyleydi. Bence yeni anne olanlar tutmamalı. Sonuçta çocuğumuz bizden besleniyor
Mirac08 Dnz355 benim bebeğimde 9 aylik olacak tutacagim insallah gecen yil hamileligimin son aylariydi tutamamistim bu yildan da borcum olsun istemiyorum gecenlerde uc aylarin başlangıcında 3 gun tuttum hem ek gida verdim hem emzirdim bi sıkıntı olmadi şükür sutum de azalmadi bende halsizlesmedim oyuzden Rabbim nasip ederse tutacagim insallah
Mervee1 Merve0803 sütünüzün azalacağını sanmıyorum 🙂açlık sadece yorgunluk halsizlik bide kan şekerini düşürüyor vs vs
elsa56 Geçen sene hamileydim son ayımdaydım hiç tutamadım bu sene ramazandan hemen sonra kızım yaşına gircek Rabbim nasip ederse tutcam inşallah 🙏
NurR Dnz355 benim kızım ramazanda 3 aylık oluyor ama aşırı acıkıyorum şimdi dayanamam gibi geliyor ama 3. Ramazan olacak bu da tutmadığım. Birinci de oğluma hamileliğimin son zamanladıydı ikinci de hem oğlumu emziriyor hemde kızıma hamileliğimin başıydı bu da tutamazsam üç olacak o yüzden ne yapıcam bilmyiroum