3 yıldır tutamıyorum, ilk Yıl büyük oğluma hamileydim, ikinci yıl emziriyorum diye tutamadım, bu yıl küçük oğlumu doğurdum yine emziriyorum yine tutmayı düşünmüyorum
Allah sağlığı verir belki dayanırsın açlığa ama iki çocuk ve kaynana strese gelemem ilerde tutarım 🥰