mombabe cocuğum herseyden herkesten önemli diye düşünerek instagramımı öncelikle kapadım yaklaşık 3-4 aydır kullanmıyorum inanılmaz vaktimizden çalıyordu sonrasında dışarı çıkardım eve cocuklu arkadaşlarımızı çağırdım veya ben götürdüm sosyalleşmesi için baya uğraştım ortamı siz kuracaksınız hersey cocuğunuz ve siz için sonra iş yaparken yanıma aldım ne bileyim mesela ona zarar vermeyecek kap kacakla oynamasına müsade ettim ev dağıldı halada dağılıyor ama inanın onların geleceğinden hiç önemli değil geçirdiği krizler bile bitti gibi🧿🙏ve haftada 1 oyun grubuna götürüyorum ilk bir hafta kriz geçiriyordu ama sonrasında sükür alıştı