mombabe oğlum 17 aylık, ekran hiç vermedim, ama bu ağlama krizleri farklı şeyler için yaşanıyor bizde de. Mesela geçen gün elimdeki bıçağı istedi, vermeyince ağlamaya başladı, veya sıcak çay dolu cam bardağı istiyor vermeyince ağlıyor. Ben sakin kalmaya çalışıyorum bu kriz anlarında, zaten verilmesi mümkün olmayan şeyler, ağlamasına izin veriyorum hatta sarılıyorum, biliyorum öfkelendin ama sana bunları veremem diyorum, ekran için de aynı mantıkla ilerlenebilir bence.