ecevenur Kızlar bebeğimin B menenjit aşısını 3. ayda yaptırdım diğeri 5. ayda olacak 4. ayda doktora gittiğimde 5. ayda hem B grubunun hem de diğer grubun aşısını olmamı gerektiğini geciktirmemem gerektiğini belirtti ama zaten aslında önemli olan B aşısını yaptırdım ikisini aynı anda olmasını istemiyorum çünkü çok ateş oluyormuş huzursuzluk oluyormuş yedinci ayda birinci dozunu yaptırsam bir de 13. ayda yaptırsam diye düşündüm ama doktor ısrarla beklemeyin diyor yaşayan var mı ya da sizce ne yapmalıyım bugün yegenimi aşı takvimine baktığımda o da diğer grubu olmuş b grubunu 2 yaşında olmuş yani
esiilaa ecevenur merhaba biz 5. Ayda ikisinide olduk zaten tam hatırlamıyorum ama 1 tanesi ates agru yapıcak dedı hemsıre bizde ates 37,5 oldu max genel bi huzurluk halı vardı tek bacağını hıc hareket ettırmek ıstemedi falan ama 2-3 gunde duzeldı oyle aman aman sıkıntı yasamadık biz 5-7-13 seklinde olucaz biz toplam 5 ası dedı doktorumuz
ozdenizzz ecevenur ben 7. Ayda ikizlerime iki aşıyı aynı anda yaptırdım evet huzursuzluk ateş oluyor ağır aşılar grubunda çünkü. Önümüzde ki ay tek doz olucaz (9.ay) 13. Ay yine 2 doz olucaz. Bence en önemli aşılardan menenjit aşısı bana doktorum her aşıyı otur tartışalım ama menenjit aşısını konuşmayalım bile olacaklar dedi allahım korusun bebeklerimizi.
surprizbebe ecevenur bexsero biraz ağır geldi kızıma. Bacağındaki sertliğin bile aylar sürdü geçmesi. Ama ateş düşürücü verecek kadar bile ateşi olmadı. 2 doz yaptırdım. 3. Dozu aslında 15. Ayda yani bu aydı ama nimenrixi de ben 1 yaş sonrasına bıraktığım için tek doz nimenrix yaptırdım. Hiç bir yan etki olmadı gözle görülür. Bexsero da önümüzdeki aylarda 3. Dozu tamamlarım artık. İki aşıyı bir arada yaptırıp çocuğu zora sokmaya gerek yok. Aslında bence hiçbirine gerek yokfkkdmsm 🤷♀️
dikenlimon ecevenur hem nimenrix hem bexsero bizde 3 ve 5. Aylarda yaptırdık. Hangisiydi hatırlamıyorum ama bir tanesi ağır geliyordu ve ateş yapıyordu o yüzden doktorumuz hem üç hem beşinci ayda olana arasına birkaç gün koyarak yaptırmamız gerektiğini söyledi öyle yaptık. Yani bugün bexsero yaptırdıysak 2-3 gün sonra nimenrix yaptırdık
sahide149_ Merhaba kızlar acil cevap verin bebeğim 11aylık Menenjit aşısı yapmak istiyorum yaptıran var mı iki türü var hangisini yaptırmak önemli bide fiyatı ne
ecevenur sahide149_ b yi yaptır birini yaptırcaksan o daha önemli oda 13. ay diye biliyom tek doz galiba diğerinide tek doz şeklinde yaptırabilirsin fiyatı 2 3 bin arası
fatmakesenoglu1 sahide149_ merhaba benim kızım 15 aylık. Her ay doktor kontrolündeyiz. Tüm dozlarını vurduttum. Menenjit ciddi bi şey. Tavsiye ederim
mutlu27 Ben yapmadim ya bi ara dusundum etrafa sordum kimi yaptir kimi yaptirma dedi arada derede kaldim kaldi oyle
Dfncgdm2022 mutlu27 keske etrafa sorana kadar doktorunuza danıssaydın .Sonucta doktor daha ıyı bılır . Boyle onemlı bır asıyı neden sıradan bır hastalıkmks gıbı onemsemedıgını anlamısta degılım. Ben 3 aylıkken gecırdım menenjıtı cok şükür bır hasar kalmadı ama sımdıkı çocuklarda cok cıddı hasar bırakıyor cunku gunumuz hastalık zamanı. Bunun sakası yok. Ölümle bile sonuçlanan var kı daha yakın zamanda 8 yasındakı cocuk menenjıttrn öldü .Evet hersey yıne Allah’tan ama bız tedbırımızı alalımda gerısı Rabbımın bılecegı ıs .
ecevenur ozdenizzz sizde 7 de yaptırmıssınız bende a yı 7 de düşünüyorum b yi zaten 3-5-13 şeklinde olucaz
ozdenizzz onurmooms bizim dezavantajımız doktorumuzun akşam doktoru olması aşıyı da akşam olduğu için ben uyumadan başlarında bekledim ateş yaptı çünkü. Ama dediğim gibi bu aşı biraz ağır aşı olduktan sonra 2 gün gözlem altın da tutun. Korkunuzu da tabi ki anlıyorum bende ateşten korkarım birde aşı ateşi ile hastalık ateşi aynı değildir demişlerdi bana.
Dfncgdm2022 onurmooms benım kızım ıkısını aynı anda oldu sadeve hafıf huzursuzluk yasadık baska problem yasamadık cok sukur lutfen etrafı donlemeyı bırakın herkezde aynı etkı olacak dıye bır sey yok belkıde senın cocugun asıyı hafıf gecırcek bılemezsın kı
manolyaairemm merhaba bizde olmadık daha yaptırmayı düşünüyoruz ihmal etmek istemiyoruz aslında ama çok ateş oluyor mu
asennaa Bexeronun ilk dozu sadece ağır geçmişti, ateş de huysuzlık da yaptı ama sonradan sıkıntı yaşamaması adına dayandık 😌 diğer dozlar ve nimenrix o kadar zorlamamıştı, hatta sonraki dozda ikisini aynı anda vurdurduğımızda bile
ecevenur dikenlimon bizim doktorumuz hiç böyle şeyler söylemiyor aynanda mutlaka yapalım diyo. bexsero 2. doz olcak 5. ayda, nimenrixide büyüm ihtimal 7. ayda yaptırcam