Petitoos Bana da yemek saati yaklaşınca afakanlad basıyor 6 yıldır yemek mücadelesi veriyorum :) Biz 4 seans gittik henüz çok yeni. Ama biraz ilerleme olduğunu söyleyebilirim. Yeni tatlar ve dokular denemeye başladı ama hala başta reddediyor,öğürüyor ama denedikçe alışıyor. Ağıziçi egzeriszleri yapabilsek daha çabuk ilerlicez ama onları yaptıramıyorum vaktim de kalmıyor açıkçası.