surprizbebe Benim iki çocuğum da böyle. Biri 6 yaşında küçüğe göre daha iyi de oğlum 3 yaşında. Aşırı hassas seçici, sadece belirli şeyleri yiyor yeni besinleri öğürüyor vs. Damak zevki seçiciliği ayrı birşey buna saygı duyarım ancak bizimki farklı. Oğluma beslenme terapisine başladık biraz ilerleme var şu an. Biryerlerde yanlış uygulama yapıyoruz bence yemeyecek stresi Daha çok yanlış yapmamıza yol açıyor.Şu an sizin zamanınıza geri dönme şansım olsa ergoterapistleri,beslenme danışmanlarını takip ederdim onların önerilerine uyarak beslenme saati yapardım. Gerkirse daha az yesin ama doğru ilerlemiş olun. 15 aylık bebek emiyordur ya da mama içiyordur, yemediklerini bir şekilde telafi ediyordur yani.Büyüyünce işler zorlaşıyor sizde de varmış aynı model bilirsiniz. Yemek yeme davranışını öğrenmek küçükten alışmak çok daha önemli. Az az da yese emin adımlarla ilerlersiniz. Belki geçicidir ama Sürekli böyleyse Bir ergoterapiste danışabilirsiniz probleminiz duyusal da olabilir fikir alırsınız.