gulsimacansu58 dunnobeck bende kiwininkini aldım dün geldi ama nasıl kullanacağım anlamadım ya mesela ben hazır yogurttan mayalıyorum nasıl yapacagım sütü pişirdikten sonra ısıtmayacak mıyım? Kafam karıştı
dunnobeck gulsimacansu58 Kiwi’ninkini bilmiyorum maalesef. Weewell’de sütün oda sıcaklığında beklemesi yeterli (pastörize süt olması gerekiyor tabiiki). Kullanma kılavuzunda yazmıyor mu? Ben oradan bakarak yaptım