dmlmrt8 Daha önce de buraya yazmıştım, benim de sadece bir kere tuttu ve o da sulu oldu. Artık sinirlenşp weewell yoğurt makinesi aldım. Kesinlikle öneriyorum. Sütü ısıtmaya gerek kalmadan kavanozlara koyuyorsunuz (makinenin içinden çıkıyor), her kavanoza 1 çay kaşığı maya koyuyorsunuz (ben activia probiyotik kullanıyorum) ve bir tur karıştırıp makineye kavanozları kapatıl koyuyorsunuz. 42 derecede 8 saate ayarlayıp çıkarıp 15 dakika dışarıda beklettikten sonra buzdolabına beklemeye alıyorsunuz ve taş gibi oluyor. Gerçekten çok memnunum tutturamayan herkesin almasını öneririm hayat kurtarıcı