seval868_ korkuyor demekki ondan ağlıyor ona güven aşılamanız gerekiyor onunla sohpet edin ilk su döktüğünüzde besmeleyle başlayın bildiğiniz bütün süreleri okuyun mümkünse abdestli yaptırın ondan sonra önce sırtından yıkayın suyu da ilk olarak bacaklarına dökün ondan sonra sırtına ellerini eğer örtünün üstünde yıkıyorsanız örtüyü tutmasını sağlayın öyle kendini güvende hisseder sonra ön tarafını en son başını yıkayın ben öyle yapıyorum bebeğim çok seviyor hiç ağlamıyor ve hep aynı saatte özellikle öğlen 12 gibi yıkıyorum asla saatinden şaşmıyorum bebekler rutin alışkanlığı sever