seval868_ alışıyorlar ama onlara sevdirerek yapmak lazım mesela babasıyla beraber yıkıyoruz. Duşa girerken bir şarkımız var onu söylüyoruz hep ve daha soyunurken banyoya gideceğini anlayınca fena heyecanlanıyor sonra banyo yaptırırken falan sürekli şarkılar konuşmalar gülücükler kahkahalar oluyor ve onu iyi anlar olarak kaydediyor daha da hevesli oluyor. İnşallah sizin bebeğiniz de alışır 🩵 valla bizimkinin yaza kadar zamanı var kafasına yüzüne su gelmesine de alışması lazım yoksa denizde ağlaya ağlaya yüzer artık 😂