sule45 eninde sonunda alışacaktır. Hala püre yiyen bir yetişkin görmedim hayatımda. İçiniz ferah olsun annesi. Bebeğiniz daha yemek yemeyi bilmiyor ki. Hiç bişey bilmiyor. Önce onu kendi sofranıza dahil edin. Karşısında yemek yiyin ki anlasın. Hatta şapurdatarak yiyin ilgisini çeksin. Sonra elini uzatınca bir tane tutuşturursunuz. Ben ekmekle başladım. Eline ekmek verir kendim de karşısında yerdim. Salatalık, tel peynir. 5. Ayda ek gıdaya geçtik şuan 9. Aydayız. 5 tane dişi var hala daha diliyle çıkartır istemediği şeyi. Eline ne versem aynısından karşısında yiyorum yoksa oyuncak sanıp atıyor hoş bir iki ısırıp yine atıyo ama ağzı alışıyor. Siz illa ağzına kaşıkla tıkmaya çalışmayın bu onu daha çok panikletir. Bunlar benim kendi tecrübelerim 🩵