sule45 Ya bebeğim bir türlü alışamadı nasıl alıştırıcam bilmiyorum iki dişi var ama sürekli öğürüyor 6 Aydan beri ne zaman pütürlü versem nasıl alıştırabilirim etrafımda çocuklar hapur hupur yiyor alışamayacak diye çok korkuyorum
gg3848 sule45 mutlaka alışır çok zorlamadan kademeli olarak geçmeye çalışın her çocuk bir olmuyor üzülmeyin
KendiEvimdeDeplasmandayim sule45 kızım da 13aylık. Hep pütürlü verdim ama öğle ve akşam yemeğini pütürlü yemeyi sevmiyor ne yazıkki. Kahvaltı da pankek vs yapıp eline verin alışır belki. Kızım sadece kahvaltıda biraz katı yiyor
cey6565 sule45 alışır daha erken bakmayın siz ben ilk andan beri pütürlü katı veriyorum alıştı diye diye anneliğimizi sorgulatanlara. İlla bir gün yiyecekler zorlamayın 9-10 aylık daha ideal ve bilinçli oluyorlar
babyandmom_ sule45 Sık sık blw yaparak alışır. Ortalık biraz batar ama sonucunda kendi kendine yiyebilen, yemek yerken özgüvenli olan çocuğunuz olur
sule45 KendiEvimdeDeplasmandayim benimde aynı akşam yemeğinde özellikle sebze ve şehriye tarzı şeylerde pankekten korktuk zaten dedim sıvı içinde tüketemeyen böyle yiyebilir mi deneyeceğim
KendiEvimdeDeplasmandayim sule45 8.aydan beri veriyorum ben. İlk verdiğimde biraz inceledi hemen yemedi zaman tanıdım. Bir sonraki verdiğimde yavaş yavaş yemeye başladı. Muzlu yapmıştım deneyebilirsiniz
gultkn34 babyandmom_ blw şeklindeyiz biz fakat herşeyi,her yerde kendi yemek istiyor o biraz sorun oluyor 😅 mesela çorba içirmek istiyorum kendi yapmak istiyor
tsf sule45 benim bebegim de oyle Yemegi cignemeyi bilmiyor istahida yok puturlu verdim biraz da zorladim bu sefer pureyide reddetmeye basladi yani en azindan pure yiyordu iki UC kasik simdi oda yok ac ac geziyor mama aliyor sadece
sunayocl tsf bizde öyle zorla 3 kaşık yiyordu şimdi yemiyor yek göğüs emziriyorum aç aç duruyor inatla yemiyo
myangelson sule45 ek gıdaya pütürlü mü baslamistiniz tadimlara o zamandan beri mi yani? Biz 5. Ayda başladık doktor sakin püre verme pütürlü vereceksin ona alışacak dedi başta korkmuştum ama o şekilde devam ettim. Sizinki de yavaş yavaş alışır ya eline falan veriyor musunuz birşeyler?
sule45 myangelson işte beni kendim yedirmeye çalıştım bu son zamanlarda eline veriyorum belki de o yüzden ben kontrollü veremiyorum sanırım fazla gidiyor kendi kontrollü yiyor anladığım kadarıyla
hayalperest2310 sule45 hep çatalla ezip vermiştim hiç tamamen sıvı kıvamda olmamıştı 8 aylıktı butu eline verirdim yerdi kaç aylık bilmiyorum ama eline bazı şeyler verebilirsiniz yemesi için
sule45 hayalperest2310 bugün sabah ilk işim eline verip denemek oldu tereyağ ile yumurta pişirdim kendi yedi sanırım biraz kendi kontrollü yiyor ben verince o kontrollü ayarlayamıyorum
myangelson sule45 bende eline vermeye alışamadım henüz. Korkuyorum. Oğlum eline aldığı şeyi gırtlağına kadar sokup ısırıyor çok büyük oluyor bende korkuyorum genelde kendim yedirdim hep ya da onun yiyeceği parçada önüne koydum yedi. Yeni yeni eline veriyorum 😅🤦🏻♀️