banauygun Aslında tesettürden bağımsız, ben de benzer şeyleri yaşıyorum günlük kombinlerde. Çalışırken genellikle kumaş pantolonla tek elbise gibi belli bir tarzım vardı, iş kıyafeti konusunda sorunum olmuyordu. Ama çalışmayı bırakınca ya da çalıştığım dönemde de günlük hayatta, ben de neyle ne giyeceğim hangi ayakkabı vesaire çok problem yaşıyorum, alakasız saçma sapan parçalar giydirip kendimi çok kötü gösterebiliyorum. Bunun çözümü kıyafet alırken kombin olarak almak, yani direkt bu pantolon bu kazak işte kemer ayakkabı hatta aksesuar, tüm kıyafetleri bu şekilde kodlayarak güzel kombinler oluşturulabiliyor ancak.