Tunik pantolon şal bu şekilde giyiniyorum genelde ama böyle dışardan bakıyorum çok havalı duruyorlar tesettürlü diğer insanlar ben aynaya bakınca sıradan normal hatta kötü giyiniyormusum gibi fotolarima bakıyorum bazen diyorum nasıl kötü giyinmek nasıl güzel şık dışardan bakınca bakımlı havalı gorunurum